Werkgebied: onderhoud / werkvoorbereiding

Functie: Adviseur

Regio:  Zuid-Holland

Locatie: Alphen aan den Rijn

Wij zijn per direct op zoek naar een junior Adviseur landbouw- / civiele techniek die ons bestaande, professionele team van 11 personen komt versterken.

Dit is jouw uitdaging

In deze afwisselende functie bied je ondersteuning aan onze projectleiders en onze klanten. Je helpt hen bij het uitvoeren van (deel)opdrachten in de groenonderhoud en grond-, weg en waterbouw (van maai- en baggerwerken tot onderhoud bruggen). Je kunt ook worden betrokken bij het opstellen en coördineren van inschrijvingen op aanbestedingen van werken namens bedrijven. De vraagstukken die wij behandelen hebben vaak betrekking op directe uitvoering van het werk. Je zal vaak midden in de uitvoering zitten (bijvoorbeeld: je regelt nog last minute een afspraak met agrariërs om vrijwillig bagger te ontvangen). Wij vinden het daarom belangrijk dat je naast je technische affiniteit een brede blik hebt zodat je in staat bent om klanten altijd een oplossing op maat te bieden. Je standplaats is Alphen aan den Rijn.

Wat vragen we van jou?

In een wereld die snel verandert zijn we op zoek naar mensen met ambitie, met passie voor hun werk. Professionals die vakkennis combineren met de wil om het beste uit zichzelf en anderen te halen. Om voor deze functie in aanmerking te komen, voldoe je aan de volgende criteria:

• je hebt een afgeronde relevante technische Mbo- of Hbo-opleiding, zoals landbouw of civiele techniek;
  • Je werkt voor een aannemer of je hebt je opleiding net afgerond en bent geneigd om te solliciteren in de aannemerij en je overweegt, zeker na het lezen van deze vacature, om een meer afwisselende functie aan te gaan bij een adviesbureau;
  • je hebt tot 5 jaar relevante werkervaring;
  • je hebt kennis of op zijn minst affiniteit met groenonderhoud en/of grond-, weg- en waterbouw;
  • je beheerst de Nederlandse in woord en geschrift;
  • je bent sociaal en communicatief vaardig;
  • je bent stressbestendig; je kunt goed omgaan met tijdsdruk en werken binnen een urenbudget;
  • je vindt het leuk om in een projectteam samen te werken;
  • Pré: je hebt GIS-vaardigheden.

Wat bieden wij jou?

• Wij bieden jou een prima werkomgeving in Alphen aan den Rijn;
  • Wij bieden dat je komt te werken in een klein, informeel en professioneel team, waar we het beste in onze mensen naar boven halen, ruimte tot ontwikkeling, waar het draait om vertrouwen, vrijheden en verantwoordelijkheden.
  • Wij bieden een marktconform salaris (en meer) met winstdeling.

Bedrijfsprofiel van ons, ANS.

Nieuwe plannen realiseren, betekent balanceren tussen ambities en wetten & regels. Het gaat om het evenwicht vinden tussen afspraken met de één en de belangen van de ander. En het gaat om het evenwicht bewaren tussen risico’s beheersen, kansen benutten, doen wat we vandaag belangrijk vinden en wat we morgen nodig hebben. Dat evenwicht vinden en bewaren wij als team van ANS. De ANS Adviesgroep bestaat uit ANS Baggermanagement, ANS Risicomanagement, ANS Verkeer&Ruimte en ANubiS Adviseurs. Wil je meer weten over welke mooie opdrachten waar wij mee bezig zijn kijk dan op de website van de ANS Adviesgroep.

Motto ANS Adviesgroep.

Elkaar kennen is elkaar versterken!

Interesse?

Laat ons in een motivatie en CV weten wat je te bieden hebt, wat je ambities zijn en welke ervaring je hebt.

Meer informatie:

Neem contact op met Belinda Boekee, telefoonnummer 06 - 40168256.

JSN Boot template designed by JoomlaShine.com